Üvey annesiyle ne zaman yanlız kalsa kadın hep karşısında kilotla çıkmaktadır. Bu genç delikanlıyı çok tahrik etmekte ve her fırsatta arkadan dayamaktadır. Bir gün havluyla kilotsuz yakalayınca artık baya bi azar ve direk arasına geçerek yardım etme bahanesiyle baya bi sürter. Bu sürtüşme ikisinide sulandırmıştır.

Artık dayanacak takatı kalmayan delikanlı üvey anasının donunu indirerek arkadan yarrağını bi anda sokar. Kadın tamam hadi sik ama çok sert sik diyerek inlemeye başlayarak deli gibi sikişirler..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

7 Comments

  • Dayama makinası 1 sene ago

    Dayayan dayayana ya bi biz kimseye dayıyamıyoruz :/

  • halil 1 sene ago

    Bu milf kadının daha çok pornosunu atar mısın admin? Adam hatuna dayadıkça ben zevk almış gibi sikimi tokatladım be ne rahatlattı beni bı porno..

  • handee 1 sene ago

    Banada böyle dayayacak yokmu ya çok sulandım lütfen dayayın böyle rahatlatın beni

  • Orhan 1 sene ago

    Dakka başı bende buna dayamak isterdim ne yalan söyliyim hatta belki amının suyunu bile içerdim 😀

  • Ercüment 11 ay ago

    Daya daya o karı tam dayatılacak cinsten zaten.. Bu pornonun 2. serisi var mı acaba arkadaşlar?

  • hakkı 11 ay ago

    Admin abi arkadan dayamalı pornolar daha çok gelsin lütfen..

  • Oğuz 10 ay ago

    Bu kadına bende dakka başı dayamak isterdim harbi karıda ne göt var ya öyle amıda kocamandı harbi